שחזור מידע מדיסק און קי פגום

שחזור מידע מדיסק און קי פגום

דיסק און קי, או התקן USB כפי שרבים מכנים אותו, הוא מרכיב חשוב בחיינו המודרניים, המבוססים על שימוש במחשב ועל העברת מידע זמין בצורה מהירה וקלה. כיום נמצאים בשוק סוגי דיסק און קי בגדלים של עשרות ומאות ג'יגה בייט, קטנים וקומפקטיים, שאפשר לשים אותם בכיס או בצרור מפתחות. השימוש הנרחב בדיסק און קי, מאפשר לנו לשמור מידע חשוב במכשיר או אביזר קטנטן מפלסטיק, אשר לגודלו אין קשר לכמות או לחשיבות המידע שהוא נושא. אין פלא איפה שתקלות המצריכות שחזור מידע מדיסק און קי הן נפוצות כל כך.
מה לעשות במקרה של תקלה וצורך לבצע שחזור מידע מדיסק און קי פגום?

דבר ראשון – אל תחברו את הדיסק און קי חזרה למחשב, השתדלו לרשום מה גרם לתקלה, ואיזה מידע קיים בדיסק, אילו קבצים ואיזה מידע חשוב לכם לשחזר. צרו איתנו קשר בהקדם וספרו לנו כיצד קרתה התקלה. בשביל זה אנחנו כאן.

 צלצלו אלינו:

03-532-5203

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אילו תקלות עלולות לקרות בדיסק און קי?

למרות שמדובר בצורת אחסון מהירה ואמינה יחסית, עדיין ניתן לראות תקלות נפוצות בדיסק און קי. הן מתחלקות לכמה סוגים:
בעיות לוגיות
הבעיות הלוגיות העיקריות מתייחסות לפירמוט הדיסק און קי ומחיקת המידע עליו, בגלל שחזור מידע מדיסק און קי פגוםטעות אנושית או בצורה אקראית. לעתים הבעיה נגרמת בגלל הוצאת הדיסק און קי מהמחשב כאשר הוא נמצא במצב לא מוגן.
בעיה לוגית נוספת יכולה להיות שגיאה או תקלה במערכת ההפעלה, דבר שקורה בגלל כשל במערכת או מפעולה של וירוס. בעיות במערכת ההפעלה יעלו בדרך כלל הודעת שגיאה על המכשיר בנוסח "אתחול דיסק".
במקרים של בעיות לוגיות ניתן לבצע שחזור מדע רק באמצעות ציוד טכנולוגי מתקדם הנמצא ברשות מעבדת תיקונים
נזקים מכניים
לצערנו, רובם המכריע של הנזקים המכניים מוביל לאיבוד מוחלט של המידע. דרכתם על הדיסק און קי? הוא נפל לתוך המים או נרטב קשות? במקרים אלה הנזק יהיה בחיבור ה-USB או בגוף עצמו. הסיבה לכך היא שגוף הUSB הינו עדין ואינו חזק ומוגן מספיק.
חשוב לדעת – אם הדיסק און קי נכנס או נפל לים, או אם הוא נרטב מנוזלים מלוחים או מתוקים, אסור בתכלית האיסור להכניסו למחשב. אם תעשו זאת – היו בטוחים שלא ניתן יהיה לבצע שחזור מידע הקיים בו.
גם אתם עלולים לגרום לתקלה מכנית בדיסק און קי. הכנסה והוצאה של הUSB מהמחשב בזוית לא נכונה או בצורה הפוכה תוך הפעלת כוח יכולה לגרום לו נזק.

התחממות יתר ותקלות חשמליות של דיסק און קי
מקרים של התחממות יתר בדיסק און קי נובעים בדרך כלל מדיסקים המורכבים מחומרים לא איכותיים או מרכיבים שאסורים בשימוש. השבבים של הדיסק אמורים לפעול בטמפרטורות גבוהות מעל טמפרטורת רתיחה, אך בפועל יתחילו בעיות תפעול וזיכרון כבר בטמפרטורה של 75 מעלות צלזיוס.
דיסק און קי עלול להישרף בגלל עבודה לא יציבה, הספק כוח לא איכותי, או בגלל חשמל סטטי וקפיצות במערכת החשמל. המתח העובר ברוב סוגי הדיסק און קי הוא של 3.3 וולט בלבד, ויצרני הדיסקים משתדלים לחסוך בעלות הייצור שלו ולכן אינם מציידים אותו ביותר מידי הגנות.

התקן ה-USB התקלקל ואתם זקוקים לשחזור מידע חשוב מדיסק און קי פגום

צרו קשר עם Dr Disc ואנחנו נעזור לכם.

03-532-5203

להתייעצויות עם מומחה: 03-532-5203

מרכז המידע

כיצד משחזרים מידע

כשאנו מוחקים מידע מהכונן . אנו לא מבצעים כל שינוי בקובץ. מרכת הקבצים מגירה את המקום בו מאוחסן הקובץ כמקום פנוי לכתיבה. בכל זמן שלא נכתב מידע חדש באותו אזור בדיסק בו נימצא הקובץ הקובץ ישאר בשלמותו. וכן ברוב הקרים ניתן לשחזר מידע שנמח.ק. גם כאשר אנו םרמטים (םירמוט מהיר) את הכונן.

קרא עוד

הכונן מתקתק מה זה אומר?

כשהכונן משמיע נקישות משמעות הדבר שרשי הקריאה אינם מצליחים לקרא כל מידע מהכונן ולכן הם נעים מצד לצד ומכים על דפנות הכונן. מספר גורמים יכולים להיות לכך ראשי קריאה פגונים. זאת הסיבה ההנפוצה היותר. עם הנקישות מופיעות מיד לאחר חבטה מירב הסיכויים לכך שראשי הקריאה נחבטו ואינם מתפקדים יותר.

קרא עוד

סוגי התקלות בכונים קשיחים

ראשי הקריאה אחראים על קריאה/ כתיבה של המידע לדיסק הקשיח . אין כל דרך לשחזר מידע מכונן קשיח אם ראשי הקריאה אינם תקינים ויש צורך לבצע החלפת ראשים בדיסק לצורך השחזור. לצורך זה יש למצא דיסק קשיח זהה לחלוטין לדיסק הפגום , לפתוח את הדיסק בחדר נקי ולבצע את החלפת הראשים התקולים.

קרא עוד